miercuri, 21 noiembrie 2018

Ne dati un like?



Dragi prieteni


Pagina noastra participa cu o poza la o selectie pentru alegerea imaginii de coperta a grupului "Mutati la tara - viata fara ceas".
Va fi selectata fotografia cu cele mai multe like-uri.
Daca va place poza cu care participam si noi la selectie va invitam sa ne oferiti aprecierea voastrra. Multumim!
Pentru like dati clik pe link-ul de mai jos, va rugam.

Poza o gasiti in comentarii aici... https://www.facebook.com/…/740…/permalink/1111184292369465/…

Poza care urmeaza a fi aleasa va sta pe coperta grupului pana la Craciun (apoi urmand a fi schimbata cu alta), deci mi s-ar parut inspirat ca alegerea sa aiba in vedere tematica sarbatorilor de Craciun. Coperta grupului este ca o usa de intrare intr-un "camin" cald si primitor, cu oameni frumosi si veseli. Decorarea "usii" de intrare in grup cu o imagine asortata cu sarbatorile momentului aduce un plus de bucurie si zambete pe chipul celor care poposesc aici.

Termenul limita nu este precizat clar, dar deduc ca este in sara asta, cel mai tarziu maine. Stiu ca cei mai multi dintre voi nu aveti prea multe lucruri in comun cu "viata la tara", dar puteti arunca un ochi acolo, pe link, si veti gasi imagini deosebite si inspiratoare. Sunt poze mult mai frumoase decat cea postata de noi, dar cred ca si Piticul nostru de Zapada are sanse, fiind in acord cu spiritul Craciunului   .

Oricum, toate voturile primite sunt extrem de importante si de valoroase pentru mine! Va multumesc tuturor pentru ele si pentru ca sunteti alaturi in aceasta joaca in avampremiera sarbatorilor de Craciun.   Va doresc din inima sa aveti zambete pe chip si in suflete asa cum am eu in seara asta datorita voua! Va multumesc!

***

UPDATE ora 11:00: Azi dimineata, 22.11.2018, am avut surpriza-surprizelor: Piticul nostru de Zapada are cele mai multe like-uri pana in acest moment. 63!!!!! Concursul pare-se ca nu s-a incheiat, deci, daca doriti, ne puteti sustine in continuare cu aprecierea voastra. Va multumesc din tot sufletul pentru ca ati intrat in jocul meu si pentru cat de frumos ne-am distrat aseara. Sper sa vedem Piticul pe coperta grupului. 


Eu, Piticul de Zapada, tuturor va multumesc
Pentru like-urile care m-au facut azi sa zambesc!
 
Am crescut ca in povestea cu vestitul Fat-Frumos
Numai datorita voua! Azi sunt cel mai inimos!


Voua, dragi prieteni care m-ati votat si m-ati placut,
Va doresc sa va aduca Mos Craciun tot ce-ati cerut!
 
Iar din partea mea, Piticul cel Frumos si fericit,
Va trimit Recunostinta! Azi ma simt cel mai iubit!

UPDATE 22.11.2018, ora 18:18: 66 de voturi! Castigam sau nu castigam? Ramane intrebarea. Vodafone mi-a trimis azi un mesaj pe telefonul mobil : "Traieste viata ca un joc si nu lasa pe altii sa obtina premiile!" Pai, sa nu-i lasam, zic. Ne ajutati? Multumim frumos!

UPDATE 22.11.2018, ora 19: 00: Hi, hi, hi!!!   Prietenii care n-au votat vor fi acuzati de inalta tradare! Si vor fi executati in piata publica. Cu Block. )))))) Hai, nu va temeti, am glumit!

Am prieteni multi pe care va rog sa-i aplaudati!  
Ei sunt cei mai buni prieteni, ei sunt cei mai minunati!
Ei au castigat concursul! Recunoasteti toti in cor: 

Dar din dar se face Raiul!    Ma topesc de dragul lor!


UPDATE 23.11.2018, ora 12: A fost aleasa poza de coperta. O alta poza, care a are 58 de like-uri. Deci, mai multe decat 71, orisicat. C-asa-i in tenis.

UPDATE 23.11.2018, ora 18:20:  Am primit acum un mesaj privat care oarecum explica situatia.  Deși nu asa era specificat in instructiunile concursului, a fost punctata poza cu cele mai multe likeuri de la membrii grupului. Likeurile din exterior nu s-au luat in considerare. Cu alta ocazie speram sa fie precizate mai bine condițiile jocului.   In cele din urma, mai importanta este bucuria pe care am simtit-o cand am vazut cat de multi oameni au raspuns si au intrat in acest joc! Le sunt recunoscatoare pentru asta! Cand oamenii redescopera bucuria jocului viata devine mult mai frumoasa, iar distantele dintre ei dispar! 

Oricum, Piticul nostru a primit cele mai multe aprecieri, tinand cont ca a concurat cu poze foarte frumoase. Uf, uf, uf, am zis! )))

Multumim din inima tuturor prietenilor nostri care l-au placut pe Piticul nostru de Zapada si care l-au votat! Mie mi-ati adus foarte multa bucurie prin implicarea in acest joc frumos. Va dorim sa aveti cele mai frumoase sarbatori, iar Mos Craciun sa va ofere tot ce va doriti!

***
P.S.1 -  Puteti vedea mai multe ipostaze ale Piticului aici (martie 2018)....
https://ingradinaluidumnezeu.blogspot.com/2018/03/martisorul-si-piticul-de-zapada.html?fbclid=IwAR2uQseaNFc3TVVWRx6jLLEOx9DzLPtsRIhc3nCrPRtW1HE8CRQBUpfM4Ig

P.S.2  - Si, daca doriti, ii puteti admira pe prietenii Piticului, Omuletii de Zapada, veniti la noi in Ajunul Bobotezei din 2016. Trecuse o luna si jumatate de cand ne mutasem in gradina si, desi eram numai noi doi aici, ne-am avut "prietenii" alaturi. https://oglinzilesufletului.blogspot.com/2016/02/gradina-lui-dumnezeu-33-dupa-o-luna-si.html?fbclid=IwAR1eNjiB9GEURIO7gC72oqS4EwCOCxBW6S0v1I879PfdtMTB1p4kIqHMww0
 

Gradina lui Dumnezeu: 23.11.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)