duminică, 21 octombrie 2018

Trandafirii din vis




Ce vise am in ultimul timp! Doamne, ce vise! :)

Noaptea trecuta (20 spre 21 oct.) am visat ca eram (din nou) la ultimul meu loc de munca din Bucuresti. Mai exact, parea ca ma reintorceam dupa o absenta de... 3 ani (de cand suntem in Gradina lui Dumnezeu). La intoarcere am constatat ca era totul schimbat. Biroul meu nu mai era la fel. Parea o incapere mai mare, ca o sala de clasa, ca la scoala, iar mesele de lucru (birourile) erau asezate chiar ca la scoala, unele in spatele celorlalte.

M-am apropiat de cel care parea a fi locul meu (chiar in spatele "clasei", ultimul birou) si am fost uimita sa constat ca fusese schimbat. Parca, in lipsa mea, colegele de serviciu isi insusisera toate obiectele si mobilierul care fusesera ale mele anterior si pusesera in loc altele, unele ponosite, degradate, neatragatoare. Luasera tot: biroul meu negru, scaunul negru, directorial, rotativ, ergonomic, dulapurile mele negre, ordonate, clasificate, iar in loc imi lasasera o masa cam uzata, din plastic, cum sunt cele de gradina, dar alba. Si un scaun simplu, banal, cu patru picioare. Alb.

Iar, pe masa aceea simpla si alba, alaturi de computerul de lucru, erau mai multe vaze incarcate cu flori, cu trandafiri. Parca imi fusesera trimisi de toti clientii mei care aflasera ca ma intorc la serviciu si dorisera sa-mi faca o surpriza si o bucurie, intampinandu-ma cu aceste flori. Era masa plina de trandafiri!!!

Eu eram atat de uimita incat nici nu mai stiam ce sa fac. Colegele mele ma priveau pe furis, cu coada ochilor, de la locurile lor, cumva cu un sentiment de vinovatie si complicitate pentru schimbarile de mobilier facute inspre interesul lor, dar si cu sentimente de uimire si invidie pentru atat de multe flori ce-mi fusesera trimise.

Iar eu ma gandeam cum sa procedez. Pe de-o parte as fi vrut sa le daruiesc si lor din trandafirii mei, sa le fac partase la bucuria mea si sa se bucure si ele de aceste minunate flori (si chiar vizualizam in vis cum fiecare avea pe biroul ei cate un trandafir de la mine), pe de alta parte ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa pastrez toti trandafirii si sa nu le dau nici unul, ca o lectie pentru ceea ce au facut. Adica, ma gandeam eu in vis, sa vada si sa simta cum este sa nu primesti flori cand nu esti un om bun si sa inteleaga ca se intampla asta in urma a ceea ce au facut.

Nu stiu ce am ales sa fac.... Nu am o continuare a visului, nu stiu ce s-a intamplat, nu stiu ce decizie am luat in vis. Cer este ca le simteam regretul ca ele nu au primit deloc trandafiri, regretul si starea de vinovatie pentru complotul lor si nu-mi placea asta. As fi dorit sa impart cu ele florile, dar si sa-si inteleaga lectia. Ciudat.....

PS. cautand o posa sugestiva pe net am gasit-o pe aceasta. Nu este o poza a mea  - chiar daca exista o oarecare asemanare - este luata de pe net . Este incredibil, dar exact asa arata imaginea florilor in visul meu, doar ca masa era alba si avea calculatoul printre flori.:) 
 
Din Gradina lui Dumnezeu
 
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)