miercuri, 8 februarie 2017

Iubirea Intensă, Profundă, Devotată

Ştiu că mă iubeşti!

(http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/11/stiu-ca-ma-iubesti.html)



Iubirea mea, aici, în lumea asta,
Cuvintele ne-mbracă în oglinzi.
Tu mă citeşti şi fără-a lor rostire
Când sufletul din mine îl colinzi.
Tu-mi eşti ecoul gândurilor mele
Şi poţi să vezi mai mult decât priveşti.
Deschisă-n faţa ta-s precum o carte.
Căci, dragul meu, eu ştiu că mă iubeşti.

Mă ţii de mână şi-i atât de bine!
Nu ne mai pasă de nimic din jur!
Cu ochii tăi frumoşi mă chemi din mine,
Iar eu mă-nalţ spre tine din azur.
Ca două păsări albe, de lumină,
Ne-ngemănăm spre boltele cereşti.
Nemărginirea-n trupul meu vibrează
De dragul tău! Ştiind că mă iubeşti.

Îmbrăţişaţi, tot unul lângă altul,
Nu mai simţim secundele cum trec,
Nu mai contează nici argintul lunii,
Nici stelele ce-n taină se întrec,
Nici liniştea din noaptea care vine,
Nici zorii ce apar pe la fereşti.
În nesfârşirea ta îmi uit fiinţa
Iubindu-te. Ştiind că mă iubeşti.

(22.11.2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)