sâmbătă, 11 februarie 2017

Iubirea Eterică, Translucidă, Intangibilă



Sunt fericită!

http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/06/sunt-fericita.html

E-atâta lumină în jur şi în mine! E soare, e cald şi frumos!
Pe chipuri citesc fericirea născută din mărul acela gustos!
Prin parcuri dansează-n perechi visătorii, purtându-se-n braţe uşor,
Privindu-se-n ochi, fredonând în duete al dragostei cântec de dor.

Iubesc şi îmi pare că lumea aceasta e-un colţ de grădină, divin!
Că Domnul aici m-a întors din infernul în care-am băut doar pelin.
Mă simt norocoasă, o Evă frumoasă, chemată-napoi din exil,
Alături de-Adam, norocosul, ce astăzi mă strânge în braţe febril.

Iubită mă simt cum n-am fost niciodată-n acest univers colorat.
Şi sunt, lângă el, în sfârşit, fericită cum încă aşa n-am visat!
Noi doi, porumbei călători printre stele, aici, pe pământ, ne-am găsit,
Aici, împreună, ‘mplini-vom destinul pe care de Sus l-am primit.

Suntem în această grădină a lumii precum în al Lui Paradis!
De-acum vom mânca amândoi fără teamă din pomul demult interzis,
O vară-nsorită ne fi-va cărarea, pavată cu flori şi scântei
Din care primi-vom în trupuri puterea şi-n suflete vise de zei!

(05.06.2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)