duminică, 5 februarie 2017

Iubirea Diafană, Celestă, Călăuzitoare

 

Chiar dacă ştiu

 http://oglinzilesufletului.blogspot.ro/2013/03/chiar-daca-stiu.html
 
Chiar dacă ştiu că eşti mai mult decât am vrut şi am sperat,
Eşti darul meu! Lui Dumnezeu i te-am cerut! Şi mi te-a dat!
Doar tu ai fi putut să ştii, doar tu ai fi putut să vezi,
Doar ţie-aş fi putut să-ţi spun doar cu privirea şi să crezi!

Doar tu ai fi putut să-mi fii şi călăuză, şi bărbat,
Şi-nvăţător pe calea Lui, şi inocentul adorat,
Doar tu ai fi-nţeles mai mult decât cuvintele-mi rosteau,
Doar tu ai fi putut să treci de măştile ce mă dureau.

Doar eu aş fi putut să-ţi fiu ce aşteptai în calea ta,
Doar lângă mine-ai să primeşti tot ce-ai dorit demult, cândva.
Căci, drumul către El, în doi, l-am scris în stele, dragul meu,
Şi numai noi putem să ştim cum ne-am ales. Şi Dumnezeu.

Chiar dacă ştiu că eşti mai mult decât te pot cuprinde azi,
Ştiu că prezenţa mea îţi dă încrederea că n-ai să cazi.
Ştiu că şi eu sunt darul tău! Că m-ai cerut! Şi m-ai primit!
Şi că-s iubită atât de mult cum numai tu mai eşti iubit.

  (01.03.2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)