duminică, 30 august 2015

Victoria Bunei Vestiri



Programarea perfectă a sosirii pe lume a Nepoţelului  nostru:

Vineri 21 august, dimineaţă, la control:
-  - Copilul e foarte bine, iar evoluţia lui arată că este mai mare decât ar spune-o graficul. După părerea mea, ai putea să naşti oricând, chiar şi azi. Aşa că fii pregătită.
- - Domnu’ Doctor, nu pot să nasc azi, că n-avem pătuţ. L-am comandat şi aşteptăm să-l primim acasă. După ce vine, pot să nasc. 

  Vineri după amiază vine curierul cu pătuţul.

Sâmbătă, 22 august, dimineaţă,  începe travaliul.

Sâmbătă la prânz Copilul vrea acasă, în pătuţul lui. Şi pe bună dreptate. Îl cam deranjează înghesuiala de la maternitate şi toţi ţâncii ăia plângăcioşi de-acolo.

Luni testează deja salteluţa confortabilă din pătuţul proprietate personală: “Mami, dacă îmi scoţi pampers-ul, aş putea să-mi dau seama mai bine dacă face toţi banii... Deocamdată pot să spun că e prea mare chiar şi pentru mine. Ca şi autocarul ăla cu un milion de accesorii căruia voi îi spuneţi “căruţ”. Pe bune, mami, câţi bebeluşi credeai că ai în burtică? Hi, hi, hi.... Lasă, că am ocupat eu locul cât pentru mai mulţi alţii la un loc. Nu-i aşa că sunt un bărbat mare, şi frumos, şi perfect, şi impresionant, şi că o să mă laşi să schimb lumea? Nu-i aşa, mami? Şi, tati, ia zi: când batem o minge la poartă? Sau un şah, ceva...? Sau o tură cu motorul? Că a cam ruginit în garaj...” 

Numele lui: Victor Gabriel.

Victor = VICTORIE
Gabriel = Arhanghelul Gabriel care i-a adus Fecioarei Maria BUNA VESTIRE: Naşterea lui Iisus, a Dumnezeului-Om.

Victoria Bunei Vestiri.


Bucuresti : 30.08.2015

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)