joi, 25 iunie 2015

Grădina lui Dumnezeu


Autor: Adrian
 
Cand ochii tăi in Iubire sufletul mi l-au cuprins
Si pașii Șoaptei tale cărări de Vis indata mi-au deschis,
Te-am cuprins in brate și, in doi, in Zbor ne-am avântat
Spre Ceruri de Lumina, cu ingeri diafani ce ne-au intâmpinat.

Prin coruri sfinte și șoapte magice, din harpe aurii,
Cu pași inaripati, cu zâmbete-n privire, noi am dansat zgolbii,
Iar zânele si ielele, prin flori inmiresmate cu eter ne-au petrecut
In Gradina Fermecata, cu gnomi si spiriduși, curioși cand ne-au vazut.

Un sunet tandru, din glas de păsări Curcubeu, cu dragoste ne-a amintit
De Drumul misterios, de cântec și culoare, pe care in Zbor noi l-am ivit.
Si iată-ne in camera, in visul inserarii, imbrățișați si impletiți,
In aure sfioase, in ritmul blând al Lunii, privind spre geam uimiți.

Din fereastra intunecata, printre Stelele răzlețe, o silueta incet valsa
Si imbrațișarea noastra, in Șoapte fermecate, usor, o invăluia,
Ne-am minunat atunci de Zborul cel de taina, ce il trăim  mereu
Si am știut ca pururea, in brațele Sale, noi suntem in Grădina lui Dumnezeu.

25 iunie 2015



Pozele de mai sus sunt facute azi 27.06.2015

Micul Elf - poza interdimensionala
Astazi, in Parcul National din Bucuresti..
Stateam pe o banca langa mai multi salcami japonezi. La un moment dat, Adrian a observat cum unul dintre salcami se misca nefiresc. Desi batea un vant usor, iar copacii de langa el nu se miscau, salcamul nostru parca dansa, parca sarea ceva pe tulpina lui....
Miscarea era nefireasca din punctul de vedere al legilor fizicii, mai ales ca nu era nici o prezenta fizica in jur care sa il miste in acest fel. Parca tremura cu pamant cu tot. Parca ceva dorea sa ne atraga atentia cu orice pret.
Prezente fizice nu erau langa el, dar, erau multe alte prezente subtile.
 Curioasa fiind ce il misca, m-am apropiat si m-am uitat prin jur. Nu am vazut pe nimeni si nimic. M-am hotarat sa fac mai multe fotografii in toate directiile cu blitzul. Cand am ajuns acasa am ramas uimiti de ceea ce am descoperit in poze: mai multe luminite cu reflexe albastrui erau in multe din ele (in pozitii in care lumina solara sau reflexii ale acesteia nu aveau cum sa ajunga), iar in una este un mic elf ce sta pe radacina salcamului japonez.

Fiintele de lumina din Gradina lui Dumnezeu ni s-au dezvaluit. 
27.06.2015
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)