duminică, 15 februarie 2015

Te-ai trezit


Autor: Adrian


O floare in palmele tale deschise ti-am pus cand te-am visat ca sa existi,
Si te-am lasat sa zbori in gradina inimii Mele printre culori cu parfumuri fermecate
Ca sa nu pierzi niciodata darul Meu cand pe Mine poate ai sa Ma uiti,
Cazand din zborul tau etern, prin clepsidra timpului cel rotitor, in umbre involburate.

Din pulbere de stele, din soapte si din vise, din Lumina ochilor Mei de orizonturi necuprinse
Ti-am visat uitarea din visul cel din vise, ti-am ascultat chemarea din cuvintele nespuse,
Cand lacrimile tale din ochii Mei din tine pe contururile palide ale obrajilor ti s-au prelins,
Cu sunet cristalin de dor, cu mangaierea blanda a diminetii, in palmele inclestate te-au atins.

Si undeva, candva, un fior suav in inima ta a tresarit si soapte ancestrale un cantec au rostit,
Si o floare alba, deschisa in palme ai visat, iar sufletul tau hoinar in stele M-a imbratisat.
Ce feerie, ce dans magic si ritual de bucurie s-au revarsat in tine, copilul meu de farmece zidit
Cand in bratele Mele alinat, in zorii zilei cele eterne, zglobiu si inocent, Tu te-ai Trezit !

3 Februarie 2015

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)