sâmbătă, 11 octombrie 2014

Crezul meu, iubirea


Am doar un crez: iubirea! Doar ea mi-e Adevărul.
Frumos, perfect şi simplu, etern, deplin, firesc.
Prin ea-mi salvez fiinţa şi o înalţ spre stele,
Acolo unde sfinţii şi îngerii domnesc.

Credinţa mea-n iubire îmi scrie pergamentul
Ce-adună despre mine secunde şi mirări.
Nestrămutat mi-e pasul când ea mă-ncurajează,
Oricât de încurcate mi-s lungile cărări.

Cred, Doamne, în iubire! Tu ştii ce foc e-n mine!
Cu ea, stindard, în lume, oriunde pot s-ajung.
Orice mi-ai pune-n cale, oricâte ziduri groase,
Oricâte porţi închise, cu ea pot să străpung.

Am doar un crez, Părinte! Doar el mă defineşte:
Iubirea! Ea e-n mine, în jurul meu, în tot!
Am vise fără număr şi-ncredere deplină
Că, în curând, pe toate, să le-mplinesc, eu pot.

Iubirea mă creează, mă schimbă, mă-nfloreşte,
Mă naşte şi renaşte în fiece moment,
Mă umple cu lumină, în ochi îmi străluceşte,
Şi-n orice verb Cuvântul vorbeşte de Prezent.

Am doar un crez: iubirea. Acesta-i Adevărul.
Şi îl vestesc, Părinte, întregului pământ.
E cheia ce descuie tărâmul nesfârşirii,
Şi care desluşeşte misterul cel mai sfânt.

Bucuresti : 10.10.2014

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)