duminică, 7 septembrie 2014

Împlinită si fericită


Aş fi putut să-I cer orice de pe lumea asta, însă eu I-am cerut doar să mă ajute.

Nu I-am cerut să-mi salveze sufletul din toate încercările acestei lumi. I-am cerut doar să mă ajute să simt recunoştinţă pentru toate experienţele vieţii ca să ajung să cunosc şi să trăiesc deplin starea de împlinire şi de fericire a sufletului meu pentru tot ceea ce Eu sunt deja mai presus de lume.

Nu I-am cerut averi, câştiguri facile, ori remuneraţii impresionante. I-am cerut doar să mă ajute să înţeleg că este optim pentru mine exact atât cât am şi cât primesc, să mă ajute să dăruiesc cu înţelepciune, să am încredere în echilibrul cosmic, divin şi, astfel, să mă simt împlinită şi fericită.

Nu I-am cerut frumuseţea şi perfecţiunea trupului şi sufletului meu. I-am cerut doar să mă ajute aducându-mi aproape ochii aceia în care, privindu-mă ca-n Oglindă, să mă văd astfel. Revelaţia aceasta m-a împlinit şi m-a făcut fericită.

Nu I-am cerut povestea de iubire ideală. I-am cerut doar să mă ajute şi să-mi aducă aproape omul acela căruia eu să-i fiu Oglindă şi care, privindu-se în mine, să se simtă împlinit şi fericit.

Bucuresti : 21.08.2014

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)