duminică, 24 august 2014

Pas in doi



Acum doua zile a fost o zi frumoasa de august care, pentru noi, are o semnificatie deosebita. In acea zi, cu pasi bucurosi, dar si discreti, ne-am indreptat catre oficiul de Stare Civila, unde am recunoscut unimea noastra in Suflet.
Divinitatea care ne insoteste in permanenta si-a facut simtita prezenta intr-un mod fermecator, asa cum ne-am dorit. Aglomeratia mare dinainte s-a evaporat brusc si parca ceremonia noastra s-a petrecut in alta realitate. Atat doamna ofiter al Starii Civile cat si fotograful oficial au fost plini de grija si atentie ca fiecare amanunt sa decurga perfect.
La iesire, a fost iarasi un moment minunat. Holul era aproape gol si am iesit in liniste afara, unde am mai facut cateva poze. Era soare, vantul ne-a mangaiat cu grija si ne-am intors in cuibusorul nostru bucurosi de toate.

Liliana si Adrian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)