luni, 13 ianuarie 2014

Iubirea este un mister




Este romantic şi aducem vieţii un farmec anume când vorbim despre iubire, dar, uneori, cuvintele sunt insuficiente, inutile.

Cum să descriu starea aceea incredibilă în care, deşi simt că m-am desprins de drumul obişnuit al lumii căutându-mă pe mine, în acelaşi timp, regăsindu-mă alături de el, ştiu că mi-am redescoperit drumul meu?
Cum să descriu simţirea aceea în care, deşi îmi pare că toate din jurul meu îşi pierd sensul, în acelaşi timp,  văd cum toate capătă un sens nou doar pentru că el este lângă mine?
Cum să descriu senzaţia aceea magică de pace şi linişte pe care o simt prin prezenţa lui în spaţiul, timpul, gândurile, inima şi în sufletul meu?
Cum să descriu duioşia şi sentimentul de recunoştinţă de care mă las învăluită când el mă cuprinde în braţele şi în sufletul lui delicat, blând şi iubitor cu toată grija şi atenţia pentru tot ceea ce fiinţa mea este?

Întradevar,  „iubirea este un mister pe care îl poţi desluşi doar atunci când îl trăieşti” ( A.)


Bucuresti : 27.12.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)