miercuri, 13 martie 2013

Sărutul meu e fermecat




Sărutul meu e fermecat, întradevăr! Cum altul nu-i!
Să nu încerci să te dezlegi, iubitule, de vraja lui!
Să nu cutezi să te gândeşti că cineva te va salva!
Doar eu cunosc al său secret. Doar eu te pot elibera.

Sărutul meu e fermecat! Cum nu credeai că poate fi
Când lângă mine nu erai şi nu ştiai cât pot iubi,
Când ţi-era teamă să accepţi că m-ai găsit, că sunt a ta,
Că eu te vreau, că sunt precum doar visul tău mă descria.

Sărutul meu e fermecat! Aşa-i, iubitule, cum spui!
Prin el eşti prizonierul meu cum altu-n lumea asta nu-i!
Deci, cum crezi tu că aş putea să te dezleg de-al lui descânt?
De-acum să ştii: rămâi al meu! Precum în cer şi pe pământ!

Bucuresti : 05.03.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)