duminică, 24 martie 2013

Învaţă-mă

 
Învaţă-mă-n braţele tale să fiu
Cum, până acum, niciodată n-am fost,
Să simt că-n adâncuri s-a stins orice gând
Ivit din trecutu-ncâlcit şi anost,
Să fiu pregătită alături să-ţi stau
În zborul acela prea mult aşteptat,
Să ştiu că-s mai mult decât tot ce-am crezut
Că pot ca să fiu în destin întrupat.
 
Învaţă-mă-n inima ta să citesc
Şi-arată-mi ce n-ai arătat nimănui,
În focul din tine să mă regăsesc,
De tainele tale doar mie să-mi spui,
Descoperă-mi, dragul meu, vechi amintiri
De când împreună-n acest univers
Ca doi călători rătăceam fericiţi,
Fiind doar Iubire în cântec şi-n vers.
 
Învaţă-mă-n sufletul tău să privesc
Şi-n cosmic ecou amândoi să vibrăm,
Să ne contopim în etern infinit
Şi-n albă spirală frumos să dansăm,
Să nu mă mai tem de-acest joc pe Pământ,
Să nu mai primesc iar iluzii în vis
Şi-alături de tine în Cer să mă-ntorc,
În locul pe care-l numim Paradis.
 
Bucuresti : 19.03.2013
 
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)