sâmbătă, 23 februarie 2013

Pentru noi amandoi

 
 
Pentru mine-ai venit, nu-i aşa, dragul meu? Pentru-a fi lângă mine cum nimeni n-a fost!
Pentru a-mi alunga, prin iubirea ce-o simţi, orice temeri şi gânduri ce n-au nici un rost,
Pentru-a fi-n orice loc şi în orice moment, lângă sufletul meu, înger drag, păzitor,
Pentru a-mi aminti că în cer ne-am legat să ne fim mai presus decât trup muritor.
 
Pentru tine-am venit, dragul meu, să nu uiţi! Paşii toţi m-au purtat către inima ta!
Pentru-a te învăţa să iubeşti ca un om, pentru-a plânge de dor şi apoi a ierta,
Pentru a-ţi arăta că şi-aici sunt a ta, înfruntând orice ziduri ce ne-au separat,
Pentru-a-ţi fi călăuză pe drumu-napoi spre înaltele sfere din care-am plecat.
 
Pentru noi amândoi am ales acest drum, pentru-a ne aminti că pereche suntem,
Pentru-a ne dovedi că, oricât am fugi prin acest labirint, tot aproape ne vrem,
Pentru a împlini al aripilor zbor mai presus de-al pământului voal cenuşiu,
Pentru c-aşa ne-a fost scris, sus, în stele, de El: tu cu mine să fii, eu cu tine să fiu.

Bucuresti : 14.02.2013

***

2 comentarii:

  1. Superb! Nici nu poate fi exprimat mai frumos. Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Camelia, eu iti multumesc!!!
    Oare ce poate fi mai frumos decat sa simti cum sufletul vibreaza la atingerea iubirii?

    RăspundețiȘtergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)