joi, 21 februarie 2013

Cum oare?



Cum oare Domnului să-I  mulţumesc? Că, în sfârşit, mi te-a adus în cale,
Că mi-a răspuns la rugăciuni fierbinţi trimise către Cerurile Sale,
Că a oprit al lacrimilor rost, lăsând în loc o binecuvântare:
Al tău surâs în mine oglindit, sărutul tău pe trupul meu de floare.
 
Cum să îi spun că eşti cum te-am visat? Că-n tine-aud ecoul de iubire,
Că în nectarul dragostei vibrez când braţul tău mi-e caldă-nlănţuire,
Că mă topesc în tine tremurând, că dorul meu la pieptul tău se stinge,
Că în prezenţa ta mă înfior când focul tău pe suflet mă atinge.

Cum aş putea deplin să-I mulţumesc? Că ne-a deschis a inimii privire,
Că lumea ta frumoasă, ca-n poveşti, i-e lumii mele tainică zidire,
Că, amândoi, mistere desluşim plutind uşor prin voaluri fermecate,
C-acelaşi vis trezeşte-n amândoi aceleaşi pasiuni înflăcărate.
 
Cum să-L asigur că eşti fericit? Că ochii mei pe-ai tăi îi luminează,
Că eşti al meu cum n-ai fost nimănui, că paşii tăi prin paşii mei dansează,
Că ascultăm acorduri de viori din a iubirii sacră simfonie,
Un dar divin, o taină, un descânt, o nesfârşită, dulce, melodie.


Bucuresti : 14.02.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)