luni, 7 ianuarie 2013

Te voi iubi şi-atât!



„Mi-e dor de tine, însă tu nu ştii… iar dorul meu se pierde-n infinit…
Aş vrea s-auzi tot ce nu pot să-ţi spun, tot gândul meu în noapte risipit.
Nu îndrăznesc aproape să te chem şi nici măcar în vise nu te strig.
Ce să-ţi ofer din mine ca să vii? În mine-i întuneric şi e frig.

Doar frumuseţea mea nu e de-ajuns. Prea multe lacrimi se ascund sub ea,
Prea multe amintiri mă urâţesc. Le-aş şterge din trecut dac-aş putea.
Însă nu pot, iar sufletul mi-l simt împovărat de lanţurile lor,
Căci prea fragile-s aripile lui ce se ivesc din dorul călător.

Nu pot să zbor spre tine, nu-ndrăznesc… sunt mult prea multe legi ce mă opresc
Şi nici nu pot în vise să te chem, doar în secret la tine mă gândesc.
Nu vreau să-ţi tulbur sufletul nicicum, chiar dacă-l simt vibrând ca şi al meu
Şi-ncerc să stau departe cât mai mult, dar… ştii tu oare cât îmi e de greu?...”

Aşa vorbeam cu tine nu demult, iar inima în piept îmi suspina,
Nu-nţelegeam nimic din ce trăiam, n-aveam curaj să vreau să fiu a ta,
Mă-mpiedicau prea multele priviri din mult prea multe cioburi de oglinzi,
Dar îmi doream aproape să îţi fiu, la pieptul tău cu drag să mă cuprinzi!

Abia acum, când m-am eliberat de umbre si himere din trecut,
Mă vreau a ta!  În inimă te simt! E tot ce vreau! Azi ştiu ce n-am ştiut!
N-am să îţi leg de aripi legământ, n-am să trimit cuvinte-n calea ta.
Te voi iubi şi-atât! În gând, în trup şi-n inima în care eşti deja!

N-am să îţi cer alături să îmi fii mai mult decât ne e îngăduit,
N-am să te chem mai mult decât o fac cu sufletul din mine-ndrăgostit,
N-am să te strâng în braţele-mi fierbinţi mai mult decât îmi e permis s-o fac,
Iar dorul meu de tine-am să-l adun şi în lumină albă-am să-l prefac.

N-am să mai cad îngenunchind, plângând, în faţa Lui cerând şi implorând,
N-am să mai strig spre ceruri întrebări, n-o să-mi mai fac iluzii, aşteptând.
Te voi iubi şi-atât! În gând, în trup, în inima în care te-am primit!
Te voi iubi aşa cum îţi doreşti! Cum niciodată n-ai mai fost iubit!

Bucuresti : 06.01.2013

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)