miercuri, 16 ianuarie 2013

Dă-mi toată dragostea ta




Dă-mi totul din tine, iubitul meu drag, dă-mi tot în prezent! Deodată!
Dă-mi tot ce-i în tine frumos adunat! Acum, dragul meu, nu-altădată!
Nu ţine pe mâine cuvinte, şi dor, şi gesturi, tandreţe şi vise,
Vreau astăzi să-mi dai toată dragostea ta, căci astăzi sunt toate permise.

Nu ştim dacă mâine aceiaşi vom fi, nu ştim ce va fi peste noapte,
Nu ştim dacă-n noi vom primi, tot la fel, aceleaşi emoţii şi şoapte,
Nu ştim cât va curge-n clepsidra din noi iubirea aceasta frumoasă,
Dar ştim că prezentu-i etern, dragul meu! Acum sunt a ta, luminoasă!

Acum dăruieşte-mi tot sufletul tău, să-mi fie tribut fericirii,
Înalţă-mă-n ceruri cu trupul meu gol şi-mbracă-mă-n haina iubirii,
N-ascunde nimic din al dragostei foc, nici jarul mocnit, nici tăciunii,
Nici scrumul fierbinte, nici fumul rămas din rugul aprins pasiunii.

Dă-mi tot ce în inima ta simţi acum! Rosteşte cuvântul din tine!
Înfrânge-ţi credinţele care te-opresc să fii în prezent lângă mine,
Alungă toţi demonii ce te-amăgesc şi-ncearcă din drum să te-abată,
Căci mâine, oricum, am să-ţi cer, ca şi azi, să-mi dai toată dragostea! Toată!

Bucuresti : 16.01.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)