duminică, 5 august 2012

Noi doi, împreună



Eu sunt Femeia aceea ce are nevoie de tine,
Eu sunt jumătatea de care destinul în cer te-a legat,
În mine se-aude ecoul iubirii ce-n tine vibrează,
Iar ochii mei mari sunt oglinda în care doar tu te-ai uitat!

Tu eşti Bărbatul acela ce are nevoie de mine,
Tu eşti pe pământ şi în ceruri de sufletul meu mângâiat,
În tine-i aprinsă văpaia de dor şi de dragoste sfântă
Şi numai în braţele mele vei fi împlinit şi salvat!

Noi doi, împreună, suntem frumoasă lumină-mpletită,
Un cântec, un vers, o simţire, o şoaptă, un tainic sărut,
O inimă-n care se simte aceeaşi zvâcnire de viaţă,
Aceeaşi dorinţă sublimă, acelaşi etern început!

Bucuresti : 29.05.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)