duminică, 5 august 2012

La ceas aniversar


(la împlinirea a 20 de ani de la înfiinţarea instituţiei în care lucrez)

La ceas aniversar, de sărbătoare,
Cu nostalgie-n urmă căutăm
Povestea unui brand puternic, mare,
Cu care toţi de identificăm.
Cei douăzeci de ani sunt o oglindă
în care fiecare ne privim
Întelegând că, din sămânţa mică,
Stejar puternic am ajuns să fim.

Copacul a crescut şi este falnic,
Iar noi i-am fost şi trunchi, şi rădăcini,
Şi ramuri mari, şi firave crengute,
Şi frunzele, şi florile-ntre spini.
Am strâns în noi şi soare, şi furtună,
Am înverzit frumos şi-am ruginit,
Ne-am scuturat în iernile geroase
Şi-n primăveri din nou am înflorit.

Şi ştim că doar prin mugurii de vise
Speranţele ni le vom împlini,
Un gând, un glas, o inimăşi-un suflet
Copacului acesta de-i vom fi!
Ce adunăm din timpul care trece?
Ce ne vom aminti la jubileu?
Că împreună am trecut prin toate,
Uniţi mereu, la bine şi la greu!

Bucuresti : 07.12.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)