duminică, 5 august 2012

Iubeşte-mă!



Iubeşte-mă oricât de greu îţi pare,
Oricâte răni în inimă-ţi voi fi,
Oricâte lacrimi îţi vor stinge dorul,
Oricâte vise-n tine vor muri.
Iubeşte-mă cum n-ai iubit pe nimeni,
Oricât voi sângera în pieptul tău,
Oricât vei rătăci în întuneric,
Doar adunând, plângând, păreri de rău.

Iubeşte-mă oricâtă depărtare
Ar desena destinul între noi,
Oricât de-amară-ar fi singurătatea,
Oricât ne-ar chinui pe amândoi,
Iubeşte-mă cum nu te crezi în stare,
Cum lumea nu te lasă-a mă iubi,
Cum nici măcar eu nu-drăznesc a-ţi cere,
Arzând pe-un rug ce te va mistui.

Iubeşte-mă cât încă-ţi cer iubirea,
Iubeşte-mă cât încă poţi s-o dai,
Oricât de scurt îţi pare infinitul
Din anii tăi, ce încă îi mai ai,
Oricât de mult te-apasă disperarea
Şi-oricât de multe aripi ai pierdut,
Iubeşte-mă! Iar de nu poţi, mă iartă!
Căci te iubesc precum eu ţi-am cerut.

Bucuresti : 02.07.2012

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)