duminică, 5 august 2012

Iubeşte-mă, Mamă!



Iubeşte-mă, Mamă, iubeşte-mă-acum
şi strânge-mă-n braţele Tale rotunde!
Sunt micul grăunte de suflet ivit
în mijlocul Inimii mari şi fecunde.
Cu mâinile Tale divine să-mi ştergi
Privirea ascunsă în lacrimi de fată,
în cântec de leagăn uşor să m-adormi,
Să-mi fie povestea din urmă uitată.

Iubeşte-mă, Mamă! La Tine mă-ntorc
Din mijlocul lumii cu vise deşarte,
La pieptul Tău cald din văzduh să m-aduni,
Salvează-mă, Mamă, de timp şi de moarte!
Primeşte-mă iar în eternul Tău chip
şi-nvaţă-mă iar să respir infinitul,
Cu ochii deschişi spre tărâm nesfârşit
Să-mi fac auzit, în eter,  gânguritul.

Iubeşte-mă, Mamă, cum numai Tu ştii!
în pacea din Tine să-mi fie trezirea,
Să fiu iar un mugure alb printre crengi
şi-n noi primăveri să-mi renască uimirea,
Să-nvăţ să-mi deschid noi petale de om,
Boboc de copil să-nfloresc în Lumină,
Iubirea Ta aripi să-mi fie de-acum
şi tot ea să-mi fie mereu rădăcină.

Bucuresti : 02.10.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)