duminică, 5 august 2012

În inima ta sunt!




Să-mi scrii, dragul meu, nesfârşite poeme
Şi tot nesfârşite chemări să-mi şopteşti!
Chiar dacă alături de tine, în noapte,
Mă simţi şi în sufletul tău mă-ncălzeşti!
Oricât de departe-ar părea că mi-s paşii,
Oricât de târzie ni-i ziua în doi,
În noapte ni-s visele toate în care
Uităm aşteptarea de-a fi amândoi.

Tu lasă fereastra şi drumul spre care
Priveşti răbdător umbra mea să o vezi.
Eu sunt minunata lumină din tine!
Ce altă dovadă mai vrei ca să crezi?
De ce te îmbraci numai în întuneric?
De ce te ascunzi în tăceri şi-aşteptări?
În inima ta sunt! Ascultă ecoul!
Rostesc ca şi tine aceleaşi chemări!

De vrei în cuvinte să-mi pun nerăbdarea,
De vrei să m-auzi cum te strig ne’ncetat,
Ascultă cum inima mea îţi vorbeşte
Şi-n versuri de dor cum te chem, drag bărbat!
Nu mai zăbovi nici o clipă în noapte!
Şi nu te mai pierde-n greşeli din trecut!
Hai, vino, în timpul şi-n spaţiul în care
Iubirea ne este un nou început!

Bucuresti : 04.06.2012

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)