duminică, 5 august 2012

Depărtare, nu ştii încă?



N-am să mă las învinsă de tine, depărtare!
Nu-mi voi lăsa ochii să plângă, nici inima să suspine.
Paşii mei nu se vor opri deznădăjduiţi.
Mă voi lega de tine prin gândurile, cuvintele
şi prin dragostea mea.
Şi oriunde vei ajunge, eu tot lângă tine voi fi.

N-ai să mă convingi că nu pot, depărtare!
Ori de câte ori trupul meu va fi neostoit
îmi voi deschide aripile sufletului.
Voi fi deasupra grotelor, pustiului şi furtunilor,
voi fi mai presus decât încrâncenările tale,
decât neputinţele şi renunţările tale,
decât dezamăgirile şi resemnările.

Şi n-ai să mă împiedici să fiu ceea ce sunt, depărtare!
Nici spaţiul tău şi nici timpul ce-ţi slujeşte
nu vor opri cântecul inimii,
nici surâsul ochilor,
nici magia şoaptelor,
nici taina sărutului!

Depărtare, nu ştii încă?
Tu nu mai nici o putere!
Iluzia ta nu mă mai ţine în loc.
Minciuna ta nu mă mai sperie.
Rătăcirea ta nu mă mai împiedică.
N-ai aflat că Iubirea trece dincolo de netrecut?
Eu sunt Iubirea!
Eu sunt Iubită!
Eu sunt!

Bucuresti : 28.08.2011

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)