duminică, 5 august 2012

Dac-ai fi fost aici



Dac-ai fi fost aici ai fi ştiut că am murit pe rug de dor de tine,
Că te-am strigat prin ultimul cuvânt când sufletu-mi ieşea, plângând, din mine,
Ai fi văzut cum trupul îmi ardea legat pe veci în lanţuri de iubire,
Ai fi ştiut c-am acceptat să-ţi fiu umil exemplu în desăvârşire.

Ai fi aflat că n-am vrut să accept să mă dezic, iubitule, de tine,
Ai fi văzut cum dragostea mi-a fost sfârşit frumos cărării prin suspine,
Ai fi-nţeles că numai tu ai fost icoana mea şi dulcea mângâiere,
Că am murit cu tine-n rugăciuni, că mi-ai fost prag spre nouă înviere.

Dac-ai fi fost aici ai fi-ncercat să mă salvezi din focul disperării,
M-ai fi luat în braţe şi-ai fi plâns, plătind tribut, prin lacrimi, depărtării,
Ai fi cerut în ceruri îndurări pentru-amândoi şi-ai fi rescris destine,
Sau lângă mine-ai fi murit şi tu, pe-acelaşi rug, arzând de dor de mine.

Bucuresti : 26.05.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)