duminică, 5 august 2012

Da, îţi este dor de mine!



“Să îmi fie dor de tine?”- pui retoric întrebarea
Doar ca să te joci cu mine şi să vezi ce îţi răspund.
Dragul meu, de nu ştii încă, iată, ochii mei albaştri
Îţi vor arăta-n oglindă adevărul tău profund.

Simţi un dor nebun în tine ce adânc te răscoleşte?
Valuri calde de iubire te cuprind când mă priveşti?
Ochii mei frumoşi te cheamă cu-al lor cântec de sirenă
Să te-neci în a lor ape, pacea-n ei s-o regăseşti?

Cauţi fără încetare, disperat, un colţ de lume
Unde sufletul s-adoarmă pe un pat de albe flori?
Ochii mei duios te cheamă, cu parfum de crin te-mbie
Să devină pentru tine fermecate închisori?

Simţi că doar în ei e locul căutat de-atâta vreme,
Unde visele frumoase totdeauna se-mplinesc?
Da, îţi este dor de mine! Dragul meu, acum ştii bine!
Căci în ochii mei albaştri ai aflat cât te iubesc!

Bucuresti : 29.05.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)