duminică, 5 august 2012

Ascultă vioara, iubitul meu




Ascultă vioara, iubitul meu.
Ascultă frumoasele acorduri de toamnă.

Vezi? Se lasă seara.
îmi pare că arcuşul acesta se înalţă la cer
şi trage de sus perdeaua înserării peste noi.
Armonie după armonie ne apune soarele în suflete
şi ne deschide cerul spre întunericul nopţii, spre stele.

Mă simt atât de liniştită, iubitul meu…
Am atâta pace în suflet!
Parcă mă îmbrăţişează Dumnezeu!
Simt cum mă strânge uşor la pieptul Lui
şi mă adoarme ca pe un copilaş,
fredonând un cântec de leagăn
prin vioara asta fermecată.
Care nici nu plânge, dar nici veselă nu-i.
Este caldă, este aurie.
Este pacea, mângâierea şi iubirea Lui.

Ascultă vioara, iubitul meu.
Ascultă-mi dorul…

Bucuresti : 23.10.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)