luni, 23 iulie 2012

Vacanţa




E timpul să îmi fac bagajul
Căci, gata, a-nceput vacanţa!
Iar pescăruşii mă îndeamnă
Să fug la plajă, la Constanţa!

Vacanţa mă întoarce spre nisipul
În care paşii mei sunt efemeri
Spre valuri înspumate, optimiste,
Către sărutul soarelui acestei veri!

Mă-ndeamnă să visez în briza serii,
În asfinţit de soare grandios,
În scoici să îmi ascult ecoul
Din valuri înălţat spectaculos!

Sau, poate, voi dori să redescopăr
Cărări prin a pădurilor volane,
Spre brazii ce mă-ntâmpină pe creste
Prin energia stâncilor montane!

Voi fi vrăjită-n izul de răşină
De liniştea păşunilor cosite,
Voi murmura în susur de izvoare
Tăcerea crestelor încremenite...

Acolo timpul se opreşte-n loc,
Iar stelele răsar pe cer, ciorchine,
Magia nopţii din adânc, din peşteri,
Către drumeţul fermecat revine.

Aştept să plec din nou în depărtare,
În liniştea naturii să păşesc,
Pământul să-l respir şi încântată
Sublimă binecuvântare să primesc!

Bucureşti : 18.06.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)