miercuri, 25 iulie 2012

Unul lângă altul



Caut în oglindă timpul care trece...
Din albastre raze ochii mă privesc
Şi mă-ntreb, retoric, oare unde-s anii
Ce-au aprins lumina-n care azi trăiesc?

Am venit în lume în trup de femeie
Şi-am primit în taină privilegiul sfânt
De-a fi jumătatea care întregeşte
Omul fără-o coastă pe acest pământ.

Sufletele noastre au primit ispita
Şi-am muşcat din mărul ce ne-a osândit,
Însă împreună ne-am purtat în spate
Crucea şi destinul care ne-a unit.

I-am fost mângâiere dulce peste rană,
Dar şi-ncrâncenare plină de venin,
A gustat din mine miere şi dulceaţă
Dar şi picătura amară de pelin.

M-am născut Femeie şi-am făcut lucrarea
Pentru care-n lume Domnul m-a zidit,
Eu sunt focul Gheenei, dar tot eu şi Raiul
Pe pământul unde El ne-a izgonit.

Eu sunt decăderea, dar şi înălţarea
Şi am fost trimisă rost să împlinesc,
Să duc în ispită Omul fără-o coastă
Şi apoi spre ceruri veşnic să-l slăvesc.

Unul lângă altul am ştiut Grădina,
Unul lângă altul am fost în păcat,
Unul lângă altul am trăit iubirea,
Unul lângă altul astăzi ne-am salvat!

Bucuresti: 11.11.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)