marți, 31 iulie 2012

Suntem un suflet rupt în jumătăţi



Noi nu ne-am cunoscut în lumea asta,
Ci dincolo de stele, pe-noptat,
Iar timpul care trece peste spaţii
Nu este cel ce ne-a apropiat.

Noi ne-am găsit ascunşi doar într-o clipă
Ce-n stele-am pregătit-o pentru noi
Mai înainte de-a veni în lume,
Când eram Unul şi-n El - amândoi.

Atunci era Acum, în clipa asta!
Iar sufletele noastre s-au găsit!
Şi îşi vorbesc aşa cum ştiu mai bine
Şi se iubesc aşa cum s-au iubit.

Nu ştiu de ce-am ales să fim departe
În lumea asta... şi de ce astfel...
Dar, iată că, acum, nici un obstacol
Nu ne opreşte să iubim la fel.

Nu mă mai tem de ziua care vine.
În visul meu de noapte eşti oricum.
Distanţă? Timp? Nu mai vorbi de ele.
Oriunde-am fi suntem pe-acelaşi drum!

Ne vom urma povestea pregătită
De-un singur suflet, rupt în jumătăţi.
Întregu-l îl refacem într-o clipă
Ce-i dincolo de ziduri şi cetăţi!

Bucuresti : 30.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)