marți, 31 iulie 2012

Să-ţi fiu lacrimile ultimului Inorog



Azi a fost la fel ca ieri - clipă plină de iubire!
Am trăit din nou secunda
Magică de fericire!
Ai trimis din depărtare un şuvoi de foc spre mine,
Litere ce ard tăcerea prin cuvinte asasine.
Te ascult şi-a tale şoapte sunt scântei din vâlvătaia
Pe care n-o poate stinge
Nici chiar ploaia.

Îţi voi da acum din mine doar o clipă de iubire,
Noaptea asta e decorul
Pentru-o dulce amăgire.
Lasă ziua care trece fără să mă simt în ea.
Eşti acum, aici, cu mine… mâine iar mă vei uita.
Să fugim în munţi, sub brazii încărcaţi de promoroacă,
Inima din mine noaptea
Te provoacă.

Prin zăpezile troiene paşii noştri ne vor spune
O poveste de o clipă
Care n-are nici un nume.
Când mă vei lua în braţe sub a stelelor lumină,
Când mă voi lăsa ucisă de sărutul tau, senină,
Mă voi preschimba în lacrimi de iubire şi, te rog,
Lasă-mă să curg din ochii
Ultimului inorog.

Bucuresti : 27.12.2009

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)