marți, 31 iulie 2012

Nu am fost doar un vis



Ascunsă în tăcerea înnoptării
În visul tău cu grijă mă strecor
Să-ţi las pe tâmple tandră mângâiere,
Parfumul meu pe pernă să-l cobor.

Spre dimineaţă ochii te vor arde
Căci m-au văzut cum te iubeam în vis,
Iar inima-ţi va bate ca nebuna
Dorind să se întoarcă-n paradis.

În mâna ta îmi voi lăsa căldura
Obrajilor de tine mângâiaţi,
Iar gura ta va suspina de dorul
În care ne-am trezit îngenunchiaţi.

Pe pieptul tău îmi voi lăsa amprenta
Sărutului furat printre cuvinte
Al cărui gust, târziu, mă va ucide.
Otravă dulce peste oseminte.

Doar braţul tău mă va aduce-n tine,
Doar el va şti, complice, să-ţi arate
Că nu am fost doar visul printre stele
Ci trupul cald alături pentru-o noapte.

Bucuresti : 27.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)