marți, 31 iulie 2012

De ziua mea



De ziua mea să nu-mi aduceţi flori,
Nu vreau scenariul iar să se repete,
Această zi e altfel pentru mine,
În ea vreau bucurie, nu regrete.

Să nu-mi rostiţi ştiutele urări -
Un ritual prin care-am moştenit
Un zâmbet scurt, o-mbrăţişare rece
Şi-o glumă înainte de şfârşit.

De ziua mea lăsaţi în urmă ritmul
Obişnuitelor cuvinte din tipare
Şi spargeţi sticla aia pregătită
Pentru ciocnitul simplu de pahare.

Va fi o zi ca fiecare alta
De toate astea le veţi fi uitat.
Dar în lumina inimii din mine
Vă voi simţi cum m-aţi îmbrăţişat.

Uitaţi nevoia de-a rosti citate,
Uitaţi de gestul repetat mereu.
Mai bine daţi-mi într-un zâmbet totul!
Cu el mă voi urca la Dumnezeu!

Bucuresti : 18.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)