marți, 31 iulie 2012

Da, tu ştii deja că da!


Da, te-am simţit când ai venit,
Când gândul tău m-a-mbrăţişat,
Când ochii tăi priveau prin mine,
Când suflul meu l-ai respirat!

Da, te-am simţit când m-ai iubit,
Când timpul s-a oprit în loc,
Când trupul meu, în zbucium dulce,
Trăia iubirea în galop!

Da, ţi-am simţit al tău sărut
Când buzele-mi înfierbântate
Şi-au ostoit durerea lor
Cu-a tale buze însetate!

Da, am trăit iubirea ta
Când lângă mine te-am primit,
Când, după moartea prin iubire,
Din nou la tine-am revenit!

Şi, da, am să te-aştept din nou
În clipa mea de fericire!
Aştept să plâng din nou, sfârşită,
Cu lacrimi calde de iubire!

Bucuresti : 29.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)