marți, 31 iulie 2012

Cuvântul Iubirii, oglinda Ta




Tu mi-ai deschis cărarea către mâine,
Iar pasul meu nu se mai vrea stingher.
’Nainte văd Lumina ce mă cheamă
Şi-n ea toate neliniştile pier.

Prin stelele ce-n zori par a se stinge
Îmi oglindesc o lacrimă, târziu.
Şi-o las în urmă. E zălog al vremii
În care n-am ştiut ce-acuma ştiu.

Din tot ce-a fost nimic nu va fi mâine!
Iar tot ce-a fost e ars deja. E scrum.
Cenuşa o împrăştii în văzduhul
Spre care mă ridic din nou acum.

În zorii zilei soarele-i oglinda,
Iar ochii mei albaştri strălucesc!
Din mine, Doamne, sufletu-Ţi zâmbeşte,
Iar inima îţi spune că iubesc!

Iubesc prezenţa Ta în răsuflarea
Prin care-n jurul meu Te manifeşti!
Magia Ta  vibrează şi-n cuvântul
Iubirii ce prin mine-o dăruieşti.

Bucuresti : 04.01.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)