marți, 31 iulie 2012

Ca o prinţesă



Poemul meu îşi deapănă povestea
Frumoaselor iubiri pe care noi
Nici nu-ndrăznim să le visăm în noapte
Când universul uită de-amândoi.

În versul meu mă simt ca o prinţesă
Într-un regat  - de lume neştiut,
În care nimeni nu mă mai conduce,
Şi nici supuşi vreodată n-am avut.

Aici, arar, mă vizitezi o clipă
Şi în zăpadă paşii tăi rămân.
Chiar dacă zorii îmi destramă visul,
Prin ei, însingurarea mi-o amân.

Şi, uneori, mi-e teamă că ninsoarea
Peste-amintirea ta se va lăsa
Când urmele iubite din poveste
Hotarul către mine-l vor uita.

Să nu te pierd din vise şi din versuri
O lege voi emite către cer:
În loc de fulgi, îngheţul să-mi trimită
Când clipa ne uneşte efemer.

Să devenim iubire-ncremenită
În amândoi, până vom face saltul
Spre primăvara-n care, fericiţi,
Ne vom topi... tot unul lângă altul.

Bucuresti : 22.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)