marți, 31 iulie 2012

Am ştiut că nu mai sunt a mea



Nu contează timpul care trece,
Clipa asta-i numai pentru noi.
Nu contează spaţiul, depărtarea,
Inima ne ştie pe-amândoi.

Nu contează zilele pierdute.
Noaptea, printre stele, ne-ntâlnim.
Două suflete suntem ca unul
Şi-n această clipă ne iubim.

Nu contează că nu-ţi văd privirea.
Ochii mei albaştri te-au ghicit
În sărutul aşteptat pe buze,
În fiorul cald ce l-am simţit.

Ai venit prin gândul tău spre mine.
Şi am ameţit în preajma ta,
Ai sorbit din mine respirarea
Şi-am ştiut că nu mai sunt a mea.

Clipele ne sunt şirag de vise
Şi, prin ele, noi ne împletim.
Aşteptăm acum şi-o clipă-n care
Pe cărări de munţi să ne iubim.

Bucuresti : 28.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)