marți, 31 iulie 2012

Ai fost întâi copilul care m-a iubit



Din clipa-n care-n inima mi-a spus
Că asta e iubire, n-am ştiut
Dacă să cred în ea sau doar în gândul
Ce mă certa atunci ca şi-n trecut.

Mi-era prea bine când simţeam ca tine:
Emoţia, fiorul... După care
Un freamăt viu mi-a potolit gândirea...
Euforia dulce-ameţitoare.

Când în cuvinte simple mi-ai deschis
Cărarea către inimă, s-ascult,
Iubirea ta îmi tălmăcea cuvântul
Înscris în ea, acolo, mai demult.

Căci tu ştiai! Ştiai ce îmi va spune!
Ştiai că nu oricum voi asculta!
Ştiai că vorba blândă şi cuminte
Mă va trezi din adormirea mea!

Ştiai că în adânc era copilul
Tăcut, ascuns, însingurat şi trist
Ştiai că, aparent, eu sunt adultul
Ce mă credeam salvată doar de Christ.

M-ai ajutat să-l scot iar la lumină
Când tu, întâi, copil ai devenit
În ochii mei ce nu ştiau să vadă
Nimic din cel ce, astfel, m-a iubit.

Bucuresti : 29.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)